sábado, 1 de diciembre de 2007

¡¡¡ ADIOS QUE VOS FIXO ¡¡¡
Señores e señoras da PEÑA si queredes chamarlle asi ( POR QUE ESTO DE PEÑA NON TEN NADA) este blog se pecha, ¿por qué se pecha? Péchase por culpa de que os ¿integrantes? de esta ¿PEÑA? non teñen ilusión de que esto continue e de que esto vaia adiante, sempre somos os mismos os que escribimos as nosas opinions e nosos comentarios.
Creo que todo os compoñentes de esta ¿PEÑA? saben leer e escribir e creo que 5 minutos os ten calqueira para expresar a súa opinión; o que mais me fode e que a maioria de esta ¿PEÑA? visita o blog e debe ser que lle debe costar moito traballo escribir ou lle da vergonza. Despois habia xente que quería que se fixese unha páxina web, ¡¡JA,JA,JA!! e que conste que eu era o primeiro en querer facela pero non sabía que isto iba a pasar senon xa non se facía este blog.
Cada vez creo mais que as dúas cenas que se fan o ano ( a da ¿PEÑA? e a de homes casados e solteiros por chamarlle de algunha maneira) son mais ben para ver si se cea ben en Santiago e si as copas son baratas ou caras.
Bueno voume despedir por que non creo que teñades tempo a expresar a vosa opinión, moitas gracias polo apoio recibido e vos desexo un bo nadal e un feliz ano.
Cando queiras apaga todo esto PI.
LELO




¿ LA PEÑA?

Mais ben unha BANDA DE DELINCUENTES


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Es una pena pero si llegásteis hasta este extremo, lo entiendo perfectamente.De todas formas de mí seguireis teniendo notícias, ya que mandaré correos a todo el mundo. Un saludo a todos los que pusimos un granito de arena (aunque fuera pequeño) en éste fracasado proyecto: Felicidades de todas formas a los tres currantes del blog .

blogueiro dijo...

joder, frediño. Xa sabes ti de que vai o asunto.

sabemos que ti algo colaboraches, ainda que non houbo máis que ver a resposta xeralizada.

de todolos xeitos estu moi contento de ver a resposta nun asunto tan sensible como o traballo dos demais.

Pensareino a proxima vez que me convoque alguén da peña pa botar unha man con algun asunto!!

Vemonos, tronco... aquí andaremos na rede.

Descubrín en Lelo e Bego (sobre todo) dous auténticos... AU-TÉN-TICOS!!! Uns cracks!!

Anónimo dijo...

otia, Lelo... moi cañeira a despedida. Era canto eu esperaba.

Véxolle que lle vas pillando o truco!!!

Tou de acordo con todo, letra por letra. Gustoume o traballo que fixestes... ti máis bego. Uns estilos moi diferenciados, pero dandote a ti un pouco máis de práctica, poderías chegar a alcanzar un nivel parecido ao de túa irmá... ao mellor coma o meu, ja, ja.

Pois nada tronco... levei un susto da oxtia, ca última foto, a do COITELO cando a vin.
Pensei que era EU!!!

Qué sustazo, en serio, o tipo ten un aire conmigo áhí atrás cando tiña maís pelo na perilla!!.

Apertas, meu... xa falaremos de seguir movendo un blog!!.

Blogueira dijo...

Pois agora que me fixo , si que tes un aire co tipo do coitelo.
Pois das un pouco de medo, recorda ao Respalndor (redrum, redrum,redrum ...je, je)

xose pi dijo...

o carallo redrum... tou detrás dun xamón que hai na cociña, polo menos!!!

Qué forte o parecido hai uns días que mantiña a perilla!! Medo me dou!!. Como son géminis, pois será o outro eu!

TIC TAC, TIC TAC