lunes, 3 de diciembre de 2007

Como muy bien ha dicho LELO...
ESTO SE HA ACABAO!!!.

Que os den. Habeis jugado con nuestro trabajo y con nuestro tiempo. Ahí queda eso. Sabemos que a partir de hoy el concepto LA PEÑA ha cambiado por completo (e incluso puede que haya MUERTO!).
Esto ha sido la culminación de una ilusión por aunar entretenimiento, colaboración, reunión, recuerdos... que se ha ido para siempre a tomar por el culo.

Si fui yo el que empecé, Bego y Lelo han sabido unirse a mi, cuando a lo mejor (caso de Bego que no empezó con nos) no era a quien más le correspondía, pero han defendido este pequeño proyecto de reunirnos ante el ordenador, y perder algo de nuestro tiempo (bien escaso por cierto) intentando provocar unas risas o incluso sorprenderos con alguna pincelada recogida en forma de entrada de blog.

Lo teníamos ahí, y lo hemos dejado escapar!!!

This is THE END!!!



Muchísimas gracias a todos y todas que nos habeis ayudado con vuestros comentarios y aportaciones: Loli, Rocío, Eva, Ovidio, Fredy (joder... me quedará alguien??... bueno pues gracias también!!), un abrazo muy grande y esperemos ya que no nos podemos LEER ya, que si se tercia nos veamos las JETAS de vez en cuando!...

Cuanta razón tuvo LEMA cuando acuñó una de sus frases más famosas:

ESTO NO ES UNA PEÑA...
ES UNA BANDA!!!!!

4 comentarios:

Blogueira dijo...

Agardo que non te moleste que puxera unha última entrada despois do teu THE END.
O que mías me gusta desta entrada (ademais do cartel de The End tipo "peli antigua") é a sintaxe e o léxico (sáeme lado filolóxico, síntoo)[culminación, aunar, pincelada, ... claro que tamén hai a tomar por culo]
Bicos. E agardo volver compartir blog contigo

xose pi dijo...

A sintaxe, xa ves pa que valeu:
NON SE FIXO A MEL PARA A BOCA DO PORCO!!!... O do TheEnd, xa o tiña por ahí gardado para casos de emerxencia, e mira ti que ben me veu. En vez do boneco de vacacións, pois ala, o de DEFUNTOS!.

Non só non me molestou que pechases ti, senón que foi unha honra: a mellor blogueira galega do noso PAÍS (o de nazón non me vai) e dos de arredor. Lástima do LELO, que cunha boa mestra ao lado podía aportar moito do seu mundiño tan particular (de Yupi: verdade camarada?).

Pero, ben... agora xa nos toca continuar por outro lao. Eu apuntome ao deseño que fagades ti e mis Lelo. E así, desvinculados do blog este defunto de:

www.pandademariconas.blogspot.com

a min calquera idea pareceme ben. E así quen quera saber de nos, polo menos que non nos vaian asociar a ningún tipo de maleantes.

Así que na... estou a espera das vosas novas.

Insisto co de COMPOSTELAESGRIMA: coma invitada, podes poñer o que che apetezca. Estas na túa casa. Anunciate coma invitada ao blog, e eu e a audiencia encantaos.O mesmo para o "SURFER".

Bicos:

Ñeiro, Pi... Ñeiro.

Anónimo dijo...

Grazas polas loubanzas. Vas cionseguir que me poña encarnada e que mo crea (je, je)
Non te preocupes polo Lelo que de seguida me poño co novo "superchachiblog" e o poño a traballar. Polo de agora estou pensando no nome, e a ver se o botamos a nadar antes de ano (se os exames -meus e dos meus "nenos" mo permiten).
No do blog de compostelaesgrima, polo de momento xa me din de alta para que non me caduque a invitación. Se atopo algo que me guste, pois quizais me lance.

Bicos

Anónimo dijo...

OK.... pois iso... queda dito forte e claro...

Animo cos exames dos teus pequechos... que agora xa temos que calificar na avaliación con notas tipo antes: sobr. notable, ben, sufic e insuf.

E todo a semana antes da avaliaciónque foi cando os inútiles do goberno mandaron a circular das modificacíón.

A tomar polo cú. Vailles votar a súa nai... e aos da outra cor, e da otra... outro tanto.

Son tal para cual.

TIC TAC, TIC TAC