domingo, 21 de octubre de 2007



El lelito y rocío mirando el video guarrote... xa me parecía a min raro que eu non estivera: POIS NON ESTOU NA FOTO!!!

VIDEOCLIP MOI QUENTE
PLACEBO: Protege moi (Protect me)

Lo vimos en EL MOMO unas cuantas veces... y BEGO me lo encontró en ORANGE!.
Pues ahí os queda... que lo disfruteis!!!






Clip : Placebo : Protege moi - Videos Orange
Clip : Placebo : Protege moi - Videos Orange

Clip : Placebo : Protege moi - Videos Orange
Aqui esta uma versao francesa do titulo "Protect me" do grupo rock Placebo ;)

4 comentarios:

Blogueira dijo...

Grazas por citar as fontes. Vouche enviar unha foto onde aparecen algunhas persoas mirando lascivamente para a pantalla na que se proxectaba o vídeo, por se a queres poñer

Anónimo dijo...

vale, manda a foto... imos a desenmascarar a eses/as lascivs retrograds e saíds doentes de sexo desenfrenado... non estarei eu, non?!!!

Non me extrañaría!!!


Unha boa costume que teño... dende que ando por estes blogs do Señor, é citar as fontes de onde saco o material flamíxero: cando podo!!
xpi

Para cando a entrada de KATXOPOS???

Blogueira dijo...

Non creo que andaras moi lonxe!É máis creo recordar que estabas detrás da camarógrafa.

En canto ás entradas prometidas: mantente atento á túa pantalla, que desta fin de semana non pasa: entradas dedicadas a Juan, ás rapazas, ós cachopos, ó noso presidente (do blog), e demáis familia.

Anónimo dijo...

otia, que susto, cando puxeches o do NOSO PRESIDENTE, pensei que te referías a ZP!! Buf!!!

Que descanso!!!

xp

TIC TAC, TIC TAC