jueves, 1 de noviembre de 2007

Pi dijo:

A MIS QUERIDOS/AS SERES QUE ME VISITAN
(y a las que también trabajan codo con codo: BEGO)
Me voy a DECONSTRUIR por una temporadita... así que descanso el asunto este de forma temporal. Si a Bego le parece...a la VICEPRESIDENTA BEGO... ahora que está cogiendo carrerilla, pues veremos nuevas entradas.
Si es así, seguiré visitando el blog, haciendo sugerencias... y apuntandome a cualquier entrada de mi colaboradora desinteresada, PONIENDO MIS IMPRESIONES EN SECCIÓN COMENTARIOS (es ese espacio que está abajo de cada entrada... que pone COMENTARIOS!!).

Si algun otro miembro/a de LA PEÑA, tiene interés en colaborar también con esto, ya veis que bien lo está haciendo Begoña, es muy fácil... tan solo hay que abrir una cuenta en GMAIL y luego yo mismo os daré de alta en TFTFCHCH para que podais publicar cositas que os apetezcan, como ahora Bego.


__________________

Qué tal el JAMES BLUNT?... que me ha copiado mi propia DECONSTRUCCIÓN: es un programita de fotografía que te deja tal que así... Si algún día lo encuentro, ya lo vereis en el Blog!!! Ya veis como quedan las fotos... a mi me mola, es bastante divertido el resultado.


Y POR SUPUESTO... A ESA LEGIÓN DE INCONDICIONALES QUE ENTRAN, PASAN, MIRAN Y ANIMAN... DURANTE EL CORTO PERIPLO DEL TUFARTUFACHACHI os lo habeis pasao bien... si os apetece seguir mis IDAS DE OLLA y mis PARANOIAS, seguiré publicándo (me pagan bastante mejor que vos) en:
http://www.compostelaesgrima.blogspot.com/



(aunque parece que me despido... no me extraña... (que lo parezca), pues para evitar el ALARMISMO, NO!!!: VOLVERÉ EN BREVE!!!!!!!!)... pueden estar tranquis los PATROCINADORES!

Hale... nos vemos!!!... a ver si mientras tanto nos va tocando esa quiniela que todos cubrimos con tanta ilusión y que el Oscar nos manda por MAIL tan eficientemente todas las semanas!!!! (ya me enteré que en su columna acertó 11: le jodió el barça, el español... cualquier día toca y el Oscar desaparece del mapa (con Mari??... más le vale!)

Intentaré el próximo día poner parte del resto de fotos que tengo que me pasaron Bego y Lelo, de LA PEÑA... para que no os quedeis sin verlas (...eramos tan jovenes!!!!).

Ahh!! y una ENTRADA de GHATOS WAPOS que tengo pendiente y que he estado recopilando pa aquel concurso con un claro vencedor por incomparecencia.... EN BREVE también!!!


___________________________


***TANTA EXPLICACIÓN ERA POR SI OS EXTRAÑABA NO VER MOVIMIENTO DE PI en el BLOG, pero bueno... como me he explicado bastante mal, aclarar que es un parón MOMENTÁNEO EN EL CICLO DE MIS ENTRADAS. Pronto estaré de nuevo por este sitio tan pintoresco!.


______________________


5 comentarios:

Anónimo dijo...

Pois estou recuperándome do shock!
Cando atope as palabras adecuadas (algo raro en min)xa chas porei

Anónimo dijo...

XA CHE DIRÍA LELO QUE NON É PA TANTO. ERA ALGO SIMILAR A UNHA SATURACIÓN: Agora xa ves o chollo que da. Ti tamén o fas moi ben... e ademais aprendemos moito GALEGO.

Ao mellor sacabamos unha subvención de NORMALIZACIÓN LIGÜÍSTICA, pa pegarnos unha cenorra ti e máis eu ainda que fora... ibas ver como logo tiñamos que andar dando cursiños pa os voluntaries.

Pois eso, ti dalle si che apetece, e non te sintas obrigada. Si esto está unha semana parao, pois iso... ahí queda (así quen queira que se poña a ler nas entradas máis antigas).

Ciao... boísimo o post de todolos santos: sempre me molou a estética mexicana cas "calaveras".

Hai un cd de musica latina que se chama "CALAVERAS Y DIABLITOS"... por esta temática tan CUATE!!!

VE-MONOS

XPI

Blogueira dijo...

Pois a ver se nos explicamos mellor!!! Estaba a punto de non volver a dirixirte a palabra!
Tanto cargo, tanto peloteo, e tanto ¡que ben o fas! para deixarme a min co morto! (nestas datas tan propicias para iso, por certo)

Unha vez aclarado o asunto, decirche que xa noto que isto leva tempo e que tentarei poñer, alomenos, unha entrada por semana. Agora eu tampouco vou ter moito tempo porque o temario das oposicións vai aumentando e eu aínda non empecei. Así que ¡vémonos nos comentarios!

Ah! e o da subvención habería que miralo, porque isto de "normalizar" dá máis traballo aínda.

Blogueira dijo...

Ah! E hai unha canción dos Fabulosos Cadillacs ( grupo arxentino cuxo tema máis coñecido é o de Matador) que se titula "Calaveras y diablitos" na que aparece esta estética. Xa porei o video para que te deleites.

xose pi dijo...

Pois os Fabulosos CAdillacs saen nese cd recopilatorio que dicía: o de calaveras y diablitos...

qué guai!! A ver si o consigues.

xa sei que non me explicara moi ben... é que co rollo ese da saturación, fixen unha entrada a correr, sin moito que dicir, e a verdade non me expresei todo o ben que debera... Pero, dende logo, o de DECONSTRUIRME foi o máis en serio de todo.
Normalmente cando fago unha entrada, volvo a lela a ver como quedou... e nesa nin siquera a volvín ler.

A estratexia das louvanzas pa deixarte a ti co morto (nunca mellor dito) era bastante boa, pero non era isa a miña idea, porque agora xa sabes o que se tarda, así que xa non era tanto chollo, porque o TEMPO, é un tesouro BASTANTE ESCASO.

Animo cas opos, que a Xunta vai regalar por sorteo un montón de prazas pa funcionarios por lotería... así que vaite lendo temas, que cantos máis leas, máis posibilidades.

Ciao... ata a próxima: dille ao VICE LELO que tamos OK!!! A ver si nos nomina alguén para OS BOBS... os premios de blogs (coma os oscars)

TIC TAC, TIC TAC