lunes, 5 de noviembre de 2007

PUBLICIDADE *S,C,P,F...


Só por ver anuncios así paga a pena prender a tv.


Esta marabilla está realizada pola axencia *S,C,P,F... (moi particular a súa páxina http://www.scpf.com/), responsable da campaña para BMW " Be water, my friend".


Por esta campaña recibiron o Premio Eficacia, que celebraron deste xeito:



Teñen os seus anuncios máis recentes colgados en YouTube, entre outros para compañías como JB, Viceroy, Volldamm, Vueling ou Toys R us:


E para rematar, outra versión de ISTO NON SE TOCA


2 comentarios:

Anónimo dijo...

A mi también es de los anuncios que más me molan de la tele hoy endía... IKEA... Hay una versió por ahí cun poco más VERDE: casi porno, con el asunto ese de ESO NO SE TOCA, EN EL SALÓN NO SE JUEGA... LAS PELOTAS, ETC (y sale un tío tocandoselas). No sé si ya estará en youtube.




Acojonante el clip de los POST ITS. Diós... que buenos creativos.
Tío, se ahorraron una pasta sin duda!!!. Y mi ídolo BRUCE LEE... (uno de ellos... tós MUELTOS!!)



qué chuli el de Toys-r-us... E que nenes máis irreais: teñen tanta imaxinación os nenos e nenas de verdade???. Molano a vaca wapa caghando canicas.


je, je, moi bó o video de ESTO NO SE TOCA... UN POUCO "Rojigualda" e "Republicano" de máis. Simpática a composición.




Chachi, bego: moi entretenido o post da publi.

xpi

Blogueira dijo...

Pois ti saberás se os nenos teñen tanta imaxinación que estás rodeado deles. Os que eu trato non pensan nos xoguetes precisamente .... teñen as hormonas demasiado revolucionadas. Se eu che contara!

Buscarei o video X de Ikea, a ver se o atopo
Encántame a publicidade creativa, tragábame os maratóns publicitarios dos festivais, que botaban a horas intempestivas por Canal +

TIC TAC, TIC TAC