domingo, 4 de noviembre de 2007

UNHA DE GATOS WAPOS!!

Después de un merecido descanso... me he decidido a METER LA ENTRADA PROMETIDA sobre los GATOS (una de ellas).












Entre la avalancha de concursantes, hemos elegido estos GATOS WAPOS. Algunos de ellos son anónimos: el persa es el vecino de Pi, que de vez en cuando viene de visita. El blanco y negro, es el conocidísimo de Bego... NEKO... qué son los que más fotos aportan.


El resto, aportados por Bego, excepto el gris de la cola enhiesta, foteao en las Medulas de Leon por Pi (será un gato romano). Es bonito también!

Un poco de todo , entre los gatos cazaos por nos. Otro día pondré también los CAZAOs por internés................ y anda que hay GATOS WAPOS por ahí!!!

TAN SOLO QUEDA VOTAR POR LA FOTO DEL FAVORITO.
Hay 18 fotos
... así que de la 1 a la 18: hale, Bego... ya puedes votar por la mejor foto de la selección!!!


Con tanta GHATERÍA y una calabaza terrorífica, se han terminado las vacaciones del SAMAÍN... Tós los Santos-Difuntos!.

2 comentarios:

Blogueira dijo...

Bueno, pois vou exercer o dereito a voto (despois de un día de reflexión), e decidín que vou dar:
- 3 puntos á foto nº 12 (eses ollos, esa lingua, eses bigotes e ese pelo ben o merecen; ademais de ser case o único que non teño o pracer de coñecer);
- 2 puntos á foto nº 11-16 ( como lle gusta ao meu gato tomar o sol na fiestra!)
- 1 punto para a nº 9 ( que son a novidade na miña aldea; polo de agfora non se deixan coller, pero xa lles chegará o día)

¡ala!, mañán volvo votar (coma vou ser a única non creo que ninguén se queixe)

Anónimo dijo...

VOTACIÓN

1- TRES PUNTIÑOS para a foto 12: o meu veciño, dende logo é un gato precioso... e ¡BASTANTE CURIOSO!
2- DOUS PUNTIÑOS para a foto 16: esta é para NEKO precioso estirandose no sol da fiestra.
3- UN PUNTIÑO para a foto 18: o último gato, nas Médulas de León, achegouse a min todo embarrado da chuvia e da bici... non sei si a cheirarme ou a burlarse do barro laranxa arcilloso que tiña por todas partes. Foi moi amable deixandose coller e acariciar. Precioso color FUME... estou descubrindo que é a cor que máis me gusta para os gatos.

Pois iso... ahí queda iso... Estou a espera de poñer os GHATOS WAPOS cazaos de internés....


xpi

TIC TAC, TIC TAC